Events Search and Views Navigation
Ongoing
Tulemuslik müügitöö 3. millenniumil
Müük on mõjutamine. Selle klassikalise teadmise toovad eriti eredalt esile tänapäeva tehnilised võimalused. Müüjatel tuleb levitada usku oma toodetesse-teenustesse, müüa info selekteerimise kriteeriume ehk laiemalt paradigmat või usku. Ostja valib teatud kriteeriumite alusel tohutust hulgast infost välja soovitud toote. See ongi tegelik müümise koht täna. Kursuse eesmärk on õpetada sind tundma erinevaid müügialaseid tööriistu oma müügipanuse parandamiseks ja tulemuse saavutamiseks.
Find out more »10:00 am
Tööheaolu-uuringu oskuslik planeerimine, läbiviimine ja analüüs
Koolitusel omandatakse tööõnne uurija Tiina Saar-Veelmaa juhendamisel praktilised teadmised ja oskused tööheaolu-uuringute planeerimisest, meetodidest, läbiviimisest ning tulemuste analüüsimisest. Sihtgrupp: Personalijuhid ja –spetsialistid ning juhid, kes tegelevad organisatsioonis töötajate rahulolu ja motivatsiooni toetamisega.
Find out more »